Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen.

Hier vind u als onze veel gestelde vragen.

Zit uw vraag er niet tussen? Vul dan ons contact formulier in (deze staat onder het kopje over) of stuur ons een mail en wij zorgen dat deze vraag zo snel mogelijk beantwoord word.

  • Wat zijn Online Only producten?

    Online Only producten zijn producten die op dit moment alleen nog maar via mijn webshop te verkrijgen zijn.

    Dat houd in dat ik ze niet in mijn salon heb staan en dat ik ze dus eerst moet bestellen voor ik ze aan u kan leveren.


    Het is dus zo dat deze producten iets langer duren voor ze bij u thuis zijn!

  • Kan ik online bestellen en ophalen in de winkel?

    Dat is zeker mogelijk!


    Op het moment dat u een bestelling doet pakken wij deze zo snel mogelijk voor u in. Als u de melding krijgt dat de bestelling klaar staat kunt u de bestelling ophalen.

    Laat ons van te voren wel even weten wanneer u ongeveer komt zodat we daar rekening mee kunnen houden.


    U kunt de bestelling dan ophalen bij Good Looking Nails and Beauty op Amestelle 5, 1161AT in Zwanenburg


  • Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

    Wij hanteren verschillende betalings methoden.


    U kunt u bestelling betalen met:

    - Molly Payment

    - Paypal

    - Ideal



  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    Als uw producten worden verzonden worden deze verzonden via PostNL.

    Bij afgaven krijgen wij een Track and Trace die we aan u doorgeven.

    Zo kunt u uw pakket altijd volgen.

Share by: